Summa sidvisningar

16 februari 2014

Låååååååååååååååååååååååååååååång

Söndag blir det idag!

Ja kan glädja mig åt att Sverige gjorde sig värda att vinna OS GULD i staffet!! Grattis!! ja sedan att även damerna vann GULD är ju verkligen roligt! Ja det är allt roligt med OS! :D

Ja detta kommer blir en låååååång söndag! Tack vare för att jag fick 1 timmes sömn, tjoho eller vad säger man! Tänker inte ta upp det här varför men jag kunde verkligen inte somna fast jag var trött! Men till slut somna jag och vakna en timme sen och då hade jag drömt om det jag var irriterad på och ja sen var den natten förstörd! Tackar så mycket för det!!


Ja sedan händer det en del på jobbet och ja jag får verkligen LÄRA MIG att kunna säga till hur jag ser på saker för allas bästa! Men jag måste ändå säga att jag blivit med det på just jobbet men annars måste jag bli bättre! Men jag trivs verkligen på jobbet och vi har verkligen roligt tillsammans!

Ja annars vad händer annars ja tja inte mycket och jag umgås med mig själv faktiskt, har inte mycket ork eller lust med att vara social! Hm vart ska jag få den orken och energi ifrån? Ja för sömn tycker ändå att jag får ja förutom i natt men det är sällan det händer och mycket har nog med att göra att jag inte bry mig på någotvis! Och ja det känns på någotvis rätt bra!


Men vad händer till veckan då? ja jobba och det är dessutom sportlov och det resulterar i att det är mindre barn tror halverad barngrupp så det kommer nog bli rätt mycket mys och sedan prata vi om att ha disco och det tror jag blir bra :)

 
Har skrivit denna text själv och det var några år sedan, men tycker det beskriver mig rätt bra!!
 
 DU

Du finns här vid min sida och jag vid din sida.
Du berättar allt om ditt liv och jag berättar så lite som möjligt om mitt
Du lär mej allt det inte jag vet eller kan och jag lär dej det lilla jag kan.
Du visar din ödmjukhet bara att genom att finnas vid min sida och jag försöker så gott jag kan genom att visa att jag trivs med din närhet!
Du ger mej en kram och den betyder otroligt mycket för mej.
Du säger att du bryr dig om mej och jag börjar öppna mej lite mer.
Du säger till mej att jag betyder allt för dej och jag börjar känna en trygghet.
Sen säger du till mej att du Älskar mej för den jag är och jag känner mej hel
Nu när du verkligen bryr dig genom att säga och visa det, det är först då jag förstår att jag kan lita på dej!


MICHAEL JACKSON!!

PUSSHEJ






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar