Summa sidvisningar

17 februari 2014

MUSIK ÄR LIVET!!

Jag skulle ALDRIG klara mig utan musik! Och jag har dessutom en salig blandning har inga direkt favoriter!  Ska länka några!

FLO RIDA!!
ALL TIME LOW!!
P!NK!!
P!NK!!
ANSIKTET!!
DEN SVENSKA BJÖRNSTAMMEN!!
CAROLINA WALLIN PÉREZ!!
SONJA ALDÉN OCH SHIRLEY CLAMP!!
ZARA LARSSON!!
TED GÄRDESTAD!!
DOLLY PARTON!!
STIFTELSEN!!
JAY SMITH!!
LA BOUCHE!!
ERIK GRÖNWALL!!
GREEN DAY!!
BEYONCÉ!!
JACK VIDGEN!!
CASCADA!!
THE GOO GOO DOLLS!!
SMASH INTO PIECES!!

Ja det här är bara en liten blandning på det jag lyssnar på! Men musik är stor inverkan på mig och det är inte allt för sällan det är tyst.
 
 
Ja idag hade jag lönesamtal med chefen och att höra att man gör ett otroligt bra jobb så lyser man verkligen upp och ger ifrån sig ett svagt tack! och sedan få beröm för sitt engagemang och får extra "poäng" så blir man blyg och vet inte riktigt vad man ska säga! Älskar man sitt jobb så är det en självklarhet! Men att få beröm är sjukt att kunna ta emot! Hade även samtal med hela arbetslaget och ja det känns bättre och jag ska försöka så gott jag kan att öppna mig för jag vet att man mår bättre av det! TACK E och B-I!!


Nej nu ska jag stänga av datorn!
PUSS PÅ ER!














 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar