Summa sidvisningar

15 februari 2014

Too long ago

jag skrev men jag vet inte riktigt vad jag ska göra men känner mig vilsen på något vis! Efter jag kommer hem från jobbet så har jag inte varken ork eller lust att hitta på något. Fast innerst inne behöver jag det, vad ska man då göra? Jag känner inte samma glada känsla som jag haft tidigare och ja vet inte längre vad jag vill med livet! Jag älskar mitt jobb så det är väl det ända jag vet!

FAVORIT LÅT JUST NU!

Den 30 januari var inte vilken dag som helst utan det var 13 år sedan mormor somna in och 1 år sedan Petra somna in! Det är rätt otroligt att det är på samma dag och det är en dag som jag kommer komma ihåg! Året som varit har varit tufft som jag skrivit tidigare och jag kan beskriva att det hela har varit som en berg och dalbana!

Shit varför är det så svårt att bara kunna säga att så här mår jag!! Istället har jag som ett skal omkring mig exakt som en nöt! Det är svårt att öppna min nöt och komma till själva kärnan!

En helt underbar film! Jag fick mig många skratt och det behövdes verkligen!

Nej ska logga ut!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar