Summa sidvisningar

23 februari 2014

Silver

är då inte dåligt tanken på att Kanada spelade bra! Men svårt att smälta att inte Bäckström fick spela och de dessutom kommer 2 timmar innan match start!! Förstår INTE!
Men GRATTIS till silver!! Tycker att det har varit ett bra OS och svenskarna har kämpat bra!

Ja annars så är det väl rätt lugnt med det mesta men det är svårt med känslor. Och jag kan väl säga att de finns en person som jag verkligen bryr mig om extra mycket! Men sedan att den personen är svår gör inte att det blir lättare utan tvärtom! Att två personer är lika på den fronten är inte lätt kan jag lova!

Men det är svårt att veta HUR man ska göra för att verkligen kunna få mer tid och lära känna varandra!! Man vill inte känna sig tjatig utan det ska flyta på från båda hållen! Jag har gett det rätt mycket tid men när man står på samma ställe så känner man att vad blir det egentligen med de hela? Hur mycket mer ska jag behöva göra? Jag vet inte riktigt tar det mesta med en nypa salt för det blir inte som man tänkt sig i alla fall!
Här är våra små godingar!!!




Ja men nu ska jag ladda för en ny arbetsvecka och jag hoppas och vet att det kommer vara en lika händelserik vecka som det brukar. För med det yrket jag har kan det inte bli lugnt ;)

Jag bryr mig mer än vad jag oftast visar! Glöm inte bort det!!!

PUSSHEJ





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar