Summa sidvisningar

20 juni 2010

Att ta det för lungt är onödigt eller?

Ja det är så jag känner just nu när man gått bredvid nu inför sommaren när man ska jobba nästan hela sommaren! Jag känner allt hinner jag verkligen ladda upp för hösten igen när man ska fortsätta att plugga för det är något man verkligen skulle behöva nu när man pluggar på universitet!

Ja denna veckan har varit jobb på schemat Möckelns vårdlag måndag-onsdag torsdag var jag på strå och fredag var jag på förflyttningsteknik! Men en lärorik vecka kan jag lova!

ja sedan nu i veckan så jobbar jag måndag-torsdag såde blir fullt upp även denna veckan med helgen ledig för sedan nästa måndag börjar jag jobba för nu går jag "bara" bredvid för att lära mig! Ja sedan är det midsommar på fredag och ja det är helt sjukt nu är snart juni över och det är juli och i juli så blir det

P!NK på ullevi med syrran=) och sedan Varberg med Linda!

ja just ja, måste ju berätta att jag blev godkänd på min Intervjustudie TJOHO :D det gillas skarpt kan jag lova! Jag kan jag med :D Oh yes! SÅ nu är allt godkänt på den kursen! Underbart! Ja nu ska jag "bara" göra den sista grejen från första kursen och sedan omquiz till hösten i den tråkiga naturkursen sen har jag gjort allt som jag ligger efter med!

Jag vet inte vad det är men jag tycker det är tomt när inte jag är med dig men jag vet inte hur du känner i dagsläget och tänker inte fråga utan du får säga själv!

Ja nu i helgen så blev det lungt och VM står alltid på schemat :) Ja sedan var jag även med Johan och vi har kollat på en hel del film och ja i fredags så somna jag även ifrån filmen, sorry men jag var så trött efter en veckas jobb!

Ja sedan i veckan så får jag se vad jag hittar på men komoistid blir det ;)

kan man önska sig mer än att ha underbara kompisar runt omkring sig som verkligen förstår en och man behöver inte ens ibland förklara utan de förstår ändå eller vad sägs som att bara tänka på att man ska ringa en och för sedan hinner den personen ringa mig;) Jisses underbara människa du är Fia! Man känner sig alltid lika glad när man umgås med dig och ja gamla minnen sitter aldrig fel!

ja nu ska jag försöka fixa lite inför i morrn då det står jobb på schemat 7-16 =P

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar