Summa sidvisningar

6 juni 2010

Sveriges nationaldag

Men vi har fortfarande inget att fira så varför ska vi då göra den dagen till en röd dag för? Ja jag anser det är onödigt!
Ja så vad bestod lördagen av då?
Det började med att Fia och jag drog iväg för att kolla på fotboll:)KB möte Götene och det blev 4-3 till slut och ja det var inte det bästa matchen men de fick 3 poäng iaf! Ja sedan så var jag med Fia och grilla blev att jag följde med de att spela fotboll fast tanken var att jag skulle till melkaplan att vara med där men fastna med Fia men sedan resonera jag så att jag var ändå med de i onsdags så det fick bli en Fia dag:) Ja när vi spelade fotboll så sträckte jag mig såklart, ett smart drag =D
Ja sedan på kvällen blev det film och allmänt lungt riktigt skönt! Idag blir det oxålungt, försökta sola men fy sjutton vad långtråkigt!

Men nu ska jag vänta på att Linda ska ringa så vi ska ses var ett tag sen nu!

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar