Summa sidvisningar

12 juni 2010

Kan man kalla det sommarlov?

det man har nu när man inga har i skolan, jo det tycker jag men ska jobba troligen men har inte fått nåt schema :S Ja ska ringa på måndag och fråga!

SÅ vadhar jag gjort denna vecka då?

Var skola i tisdags då vi hade våran sista föreläsning för denna termin och på denna kurs Tjoho och efter det så hade vi finjustering inför redovisningen vi hade i torsdags! På kvällen fick jag feber troligen för jag frös som bara den när jag skulle sova :/ jo men visst det stämde för sedan på onsdag morgon så vakna jag tidigt och tog då tempen och den visade 38 så det var bara att ta en ipren och lägga sig och sova igen! Fick dessutom halsont under natten och jag är inte alls förvånad för jag har haft halsont en del gånger under skolavslutningar. Onsdag blev en slapp dag må jag lova och tog även bort mig på freetime så de inte ringer ut mig när jag är krasslig.

På torsdag så hade vi redovisning på torsdagen och jag drog med mig Emma in för jag kände mig inte pigg direkt men jag drog hem efter klassen hade redovisat och då hade ändå varit med och redovisat! Resten så blev det lungt på torsdagen men jag kände mig ändå fri från feber så de var skönt!

På kvällen så var jag och pappa iväg och kollade på Degerfors-Bajen och ja det blev ju en sur förlust och ja skitsamma!
På kvällen så var jag hos Johan,Andreas och Hanna,då vi spelade Galen panna och det är sjutton inte lätt när man får massa ledtrådar och ska gissa vilken person eller plats du har på korten du har i pannan! =P Men ja jag komma iallafall på en plats och en person så jag är stolt haha! Ja sedan sov jag kvar också för jag kände mig inte allt för pigg på att köra hem.

Åkte sedn hem vid halv 11 för att skjutsa syrran till busstationen för hon skulle till Örebro jag skulle kunnat köra in henne också om jag inte skulle ha omquiz typiskt men det gick inte vägen heller så en poäng från godkänd en aning surt ingen rolig fredag! Sedan in till Örebro med mamma för att hämta Emma men vi gick runt på sväng på stan först och ja jag hitta lite =)köpte mig även lösnaglar men de kortavarianten så får vi se hur länge de blir kvar och ja hittills har det gått rätt bra emot förväntan=) Så tummen upp på det! Ja men när vi kom hem från örebro så tog jag det bara lungt men sedan så fick jag för mig att öppna en cider som jag hade köpt tidigare i veckan som dessutom var en sommarcider, den var helt okej måste jag säga fläder och rabarber! Helt klart godkänd! Ja det blev även en annan ny xider med jordgubb svartpeppar och men ja den varockså god! Ja sedan fråga Fia mig om jag ville med ut men först kände jag nja och sedan visst en stund men när de väl hade tänkt gå ut så blev jag ûbertrött =P Så det var bara att lägga sig och ja jag somna nästan på en gång så skönt!

Ja idag har jag inga mer planer än fotbolls VM =) Tjoho!

Back to the game!
pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar