Summa sidvisningar

27 juni 2010

Midsommar = Mycket skratt

ja jisses vad kul jag hade hos Fia på midsommarafton! Tackar alla som var där =) Kul att man ses ibland men det borde bli oftare!

ja i morrn drar sommarjobbet igång på riktigt så nu får vi se hur det går,men jo klart det kommer gå bra och nu får jag även ge medicin så det underlättar en hel del!

Ja denna helg har varit riktigt trevlig :)Först midsommar hos Fia och sedan mat,efterrätt och fika hos Uno och Alva alltid lika mysigt hos dom:) För senare på kvällen drog jag till Johan, stackaren hade bränt upp sig, han hade somnat men han hade inte smörjt in skolskydd så han får allt skylla lite sig själv ;)

Att få känna en längtan till någon var länge sen man har fått känna men nu har jag faktiskt en sån längtan nu och jag vill ta det väldigt väldigt varsamt för man är allt lite rädd för att bli kär igen och jo det ligger en hel del bakom det. För vem vill bli dissad eller att den känner tvärt emot vad man själv känner! Visst man får vissa hintar absolut men ÄNDÅ! Jag är skeptisk till allt som har med det att göra! Sakta med säkert får det gå! Men jag tycker om finnas i dens närhet!

Nej nu ska jag göra lite innan morgondagen!

Pusshej =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar