Summa sidvisningar

4 augusti 2010

Oj oj oj

vad jag är dålig på att uppdatera och nu kommer jag verkligen inte ihåg vad som hänt! Ja det är verkligen illa jag vet! Men om man inte har haft nån lust blir det svårt!

vad har hänt,ja mest är det jobb som tagit sin tid och sedan har man träffat nån kompis:) Men i lördags så åkte jag och Linda till Varberg, ja men egentligen skulle vi sova på ett ställe som låg 2 mil norr om och när vi åkte förbi så kändes det inte alls lockande så vi åkte in till själva vargberg och gick till turistbyrån för att fråga om boende och det stället vi hamna på låg endast 8km söder om Varberg,Rödlix heter det och det är ett ställe jag skulle rekommendera! Jätte fräsch är det där och man känner sig verkligen välkommen, det är på en ladugård så det fanns lite djur:)
på lördagen så tog vi det bara lungt, för senare på kväll åkte vi runt, till falkenberg och halmstad för sedan på söndag så åkte vi till Ullared och gick på gekås men fy vad dåligt med kläder för tjejer än för killar! Ja så där blev det inte mycket handlat!
På måndag så åkte vi via jönköping och sedan västra delen om vättern där vid gränna och motala =) det är en mysig väg där=)


Nej ska inte sitta här för länge!
pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar