Summa sidvisningar

19 december 2010

Helgen är över MEN

Ja nu till veckan är det julveckan och ja det känns helt sjukt vad detta år har gått fort så man har svårt att tro det! Ja det är otroligt att på FREDAG så är det julafton och jag ska jobba 7-16 då, kommer kännas konstigt men kommer kännas härligt i plånboken!

Ja denna helg vad säger man SLAPP AB kan jag lova! Fredag så var jag på hockey annars spendera jag min dag inomhus hela helgen! Helt osocial förutom lite prat med familjen och ja sen Linda och Rögla på skype en sväng men annars helt själv med datorn och tv! OJ vad social jag känner mig or NOT!

Ja vad som händer i veckan som jag vet:
Måndag läkarbesök pga eksemen jag har i svanken och sedan fika med studiegruppen! Mys!
Tisdag examination 9-12 och därefter har jag faktiskt LEDIGT!
Fredag, jobba 7-16
Ja sedan får man se vad det blir!

Men helt sjukt snart slut på detta år!

Avslutar med en låt
http://www.youtube.com/watch?v=HwHyuraau4Q

Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar