Summa sidvisningar

16 december 2010

Så mycket bättre

än så blir det inte! Ja nu har man redan helg och jag det känns lite väl tidigt men skönt också!=)Vi gjorde färdigt våran studiegruppsuppgift efter föreläsningen vi hade av våran kursansvarige Karin och ja det kände skönt! Så nu är det "bara" en examination (Om det nu stavas så) på tisdag sedan är det julledigt och ledigt blir det nog en del iallafall! Men det är välbehövd kan jag lova!

Ja sedan fick jag svar på att jag kommer vara i en förskoleklass nästa vfu period och det kommer bli spännande då man kan ha mer dialoger med barnen!

Jo jag har kommit in en dålig fas, jag somnar tidigt i och med att jag somnar sent som ger med sig att jag sedan har svårt att somna och somnar vid en 2-3 för sedan gå upp 7 och det betyder alltså FÖR LITE SÖMN! Och det är absolut inte bra! för det sätter sig på mitt psyker förefter 12 det är då jag tänker förmycket och ja det är då mest negativt som ger med sig att jag blir små nere! Men det har löst sig med skolan som fått mig att tänka på annat så ja skolan ka ge med sig bra saker också! TACK!
ett klipp ifrån "Så mycket bättre" där de fått tolka sin egen tolkning på varandras låtar och här får ni Lill-Babs bersion på Petter´s Såklart!
http://www.youtube.com/watch?v=MYLdDEnbcnc&feature=related


Nej nu skajag ta och sova!
pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar