Summa sidvisningar

20 december 2010

Sova?

Jo jag borde väl göra det! Men ja nu har jag vänt på dygnet och det är inte OKEJ! Men ja och sedan pricken på i:et så efter en viss tid tänker jag för mycket och ja mycket tankar går åt just att ha någon, Men varför? Ja du mycket bygger väl på att man varit själv nu i en 5 år och ja usch det låter otroligt lönge det! Man tänker på de runt omkring en som antigen har haft någon i flera år eller de som "byter". Ja hur finner alla sina partner egentligen? Önskar att man kunde gå till någon att säga att jag önskar att min partner är
  • Snäll, men inte för snäll utan måste tänka på sig själv
  • Omtänksam går ihop med snällheten
  • Pålitlig
  • Öppen ja alltså inte berätta allt vad man ska göra eller tänker men allt de som kan underlätta förståelsen för varandra
  • Våga prata känslor
  • Gosig

Ja men det är endel av det och sedan får man en som beställning,ja lr någon man kan detja ett tag och sedan får man se! Och Inte gå efter utseendet och jag kan ju inte förneka att jag kollar på det. Men det är ändå personligheten man fastnar för efter man lärt känna en person.

Om man trivs som jag skrev en annan gång så kan man bjuda på sig själv och man slipper det där med att man måste tänka till innan man säger eller gör något. Det bara flyter på och framförallt att man känner en enorm nyfikehet och att man känner en längtan! Men bara för det behöver man inte ha en daglig kontakt eller att man ses. Men klart är man kär så kan man lätt bli blind och falla bort i ett vakum och glömmer bort verkligeheten! I det läget är det svårt som kompis att veta hur mycket man ska "lägga sig i"

Nej nu ska jag INTEfunderar mera på det!

försöka sova!

Puss godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar