Summa sidvisningar

7 december 2010

vilket namn (tryck på bilderna för att lyssna)


man kan hitta på sitt band egentligen
A rocket to the moon, vart får de alla namn ifrån? Eller är det bara jag som har dålig fantasi?! Tryck på bilden så får ni lyssna på en bra låt! ska ge er mer av vad jag lyssnar och ni kommer märka att de är av samma typ av musik.



Men dessa i dett band All time low finns de några riktiga finingar =) det gillas ju såklart, Så tryck på bilden för att lyssna på en bra låt.






Men nästa grupp har jag dessutom sett de live och det var inget jag trodde jag inte, men det var i somras när jag och syrran var på P!NK och jag visste innan att Takida skulle vara förband MEN innan de så spelade just band Good Charlotte och det känns en aning häftigt!





Ja jag kan erkänna att jag tycker de är grymma MEN tycker inte om när man lägger på sig en dryg attityd för att de har växt och ja klart det är kul men så mycket bättre med samma attityd!






Klart man avslutar med min stora idol nämligen P!NK med hennes nya

Ja men det var lite musiktipa från lilla mig! Ska forsätta med pluggandet!

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar