Summa sidvisningar

6 december 2010

Jag vill ha en egen måne



Ja det är en otrolig härlig låt som man kan känna ibland att man skulle vilja ha en egen måne för att komma bort ifrån allt och bara för sig själv! så klicka bilden så får du lyssna på låten!


Ja men annars i helgen så var jag en del med Underbara Linda och ja det behövdes verkligen efter man känt sig små nere i veckan och jag fick verkligen ont i magen av allt skratt! Tack Linda!! <3>


Ja något som Linda tog upp i helgen var "Tur du inte tar upp allt som vi diskuterar" Men vad menar du med det? Haha
Kan hålla med i vissa gånger för de kan flyta iväg rätt bra och då menar jag både allvarligt och oallvarligt. Men det känns otroligt skönt att man kan vara både och för det är något som vi behöver!





Vad innebär en sann vän egenligen?
  • Som alltid finns där och speciellt när man behöver de
  • Kan få en skratta
  • Kan prata med om de mesta
  • Man kan vara sig själv med

Ja och det är mycket som går under det för att vara en riktigt bra och då anser jag att jag vill allt ha få men tajta vänner än ytliga och många. För varför ska man vara ytliga med så många för, vem ska man kunna diskutera djupa saker med och samtidigt veta hur man är som person för det kan underlätta otroligt mycket.

Det är några i min ogivning som mist sin ena förälder och det är något som är så svårt att veta hur man ska bete sig för man har ingen aning om hur det känns!svårt att veta hur man skabemöta de! Men självklart låter jag de komma! För vi är olika hur man tar det hela!

Nej nu ska jag inte gräva ner mig i för mycket i det hela!

Ska fixa lite sen får det blir sängen!

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar