Summa sidvisningar

16 november 2009

Back to school

efter ha haft VFU, och ja det kändes skönt men en aning drygt att man ska skriva detta forskningsuppgift som man blir en aning snurrig på! Ja men det ska nog kunna bli nåt till slut! Bara att plugga inför morgondagens omtenta!
Ja men jag kan inget annat att le för denna helg för den har varit riktigt trevligt fast man fått plugga en hel del och ja man behöver lite paus från det och få energi! =D


Vet inte vad jag vill med allt som har med kärlek att göra!
Tror inte jag pallar det.
Är nog kort sagt rädd för att bli kär!
Vet inte varför jag känner så!
Men har väl mycket med att man inte vill bli sårad och det vill ingen!
Fast man vill ju kunna få känna kärlek igen!
Känns som det var för länge sen!
Så kramar är något som saknas skarpt!
Eller varför bara inte kunna ha sällskap när man kollar på film.....
Ja men nu tog jag mig precis en paus frånpluggandet och passade även på att sitte här en stund! Ja men jag känner att jag sover alldeles för dåligt nu den senaste tiden men det har nog en hel del med skolan att göra och ja man har väl kommit in en lite små negativ period av någon anledning! Ja jag vet nog svaret på det också! Ja men en person somändå har kunnat få mig på bra humör är Linda och det har mycket med att göra att man har ändå träffat henne en hel del!
Ja kan inget annat säga att man är glad att man har lärt känna henne och att hon dessutom står ut med mig när jag kan få mina små ideér och som vi brukar säga "En chessbjurgare går alltid ner" Ja men som hennes pappa säger: McDonald´s är vårat andra hem! =P Förstår inte varför! Ja men fast vi "bara" känt varandra i 3-4 år så känner vi varandra riktigt bra och det känns som det vore längre!


Ja men sedan får jag absolut inte glömma Fia för hon är helt enkelt något alldeles speciellt! Men inte alls konstigt när man bott grannar sedan vi var små så kan man inget annat säga att det är speciellt! Fattar inte hur kan ge mig en sådan positiv energi fast hon anser själv att hon inget går som hon vill! Men jag vet en sak du är bra på ;) Att vara en helt underbar kompis! Me love! Som jag skrivit en annan gång så kan man inget annat än att känna sig så lugn och verkligen kan känna att jag kan vara just Sara! Ibland förstår jag inte hur du har orkat med mig heller men mycket måste ha att göra med att jag verkligen kan bjuda på mig själv och ja min blondhet lyser enormt! Tack för jag får ha dig vid min sida!



Ohh jag längtar till torsdag =D Twiligtnight kan man säga men drygt att man måste sysselsätta sig i X antal timmar innan Twilight visas 21.30 och efter det så blir det paus för sedan blir det NEW MOON!! Så otroligt nice det ska bli! Lite kul att man ska få se Twilight på bio :D efter ha sett den hemma på tv minst 10 gånger! Ja och man håller på att läsa boken New moon också för vill ha gjort det innan man ska se filmen! För den första gjorde jag misstaget att läsa boken efter filmen så nu vill jag hunnit läsa boken innan jag ser filmen! Ja men det ska jag hinna fast jag ska skriva på uppgiften! Ger sjutton på det! Ja men jag är laddad som bara den att få se den för nu har man ju väntat så länge efter att få se och man blir bara mer nyfiken att se när man läser boken! SÅ GE MIG TORSDAG!




Nej nu får jag återgå till läsandet!!


Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar