Summa sidvisningar

24 november 2009

Orkar inte ens bry mig längre...

om att fixa saker om att hitta på saker med kompisar! För det blir aldrig av iallafall! För det är inte bara en som ska fixa det! Så då är det lika bra att göra som resten av alla och bara inte bry sig!

Nej men en sak är iallafall säker att jag, Linda och Ulliz ska på en utflykt och vart det bär får vi se! kollade lite på om det fanns några julmarknader inte så långt bort! Tja om man ska dra till Norrköping eller nåt:) får kolla mer på det!

men sova nu!
pusshej

4 kommentarer:

  1. Vet inte om detta är riktigat till mig men jag tror jag är en av dem som det är riktat till. Om du syftar på ljuspartyt så ber jag så hemskt mycket om ursäkt att jag inte kan komma men ska till sofia på sminkparty och det var bestämt sedan länge tillbaka tyvärr :( och att hitta på något med kompisar ( om du menar alla tsm) är väl inget som någon direkt tagit upp på länge. Sist va det pink iof och då va det ulliz som fattades :( (om man ska tänka på vårat muppgäng) och sen är det ju så att alla inte alltid kan när Någon försöker hitta på något! Och så är det ju typ jämt!! Det ända jag vet om är ljuspartyt, annars har inte jag hört något om att det ordnats något åt att kompisar ska umgås! varken från mig själv eller någon annan //Kram Lena

    SvaraRadera
  2. nej men ljuspartyt syfta jag verkligen inte på för det e bara en kulgrej!
    nej men det jag tänker på att vi kommer inte till skott för det ändå vi gör är att "bara" prata om det och därefter så blir det inget! Jag känner bara att man tappar kontakten med alla just nu och skolan har mycket å göra med det hela oxå inget snack om saken! Jo pink var en grej men det var ju bara för underbart! men det känns bara som vi splittrar oss eftersom vi inte umgås knappt!

    SvaraRadera
  3. Jo det är klart det känns så men det är ju mycket med skolan. och det är bara prat men just att jag syfta på att jag inte hört från någon att vi ska hitta på något! Inte ens mig själv! jag kanske har dåligt minne... Men är ganska mycket med skolan också... oftast är man alldeles för trött när man kommer hem också för att hitta på något.

    SvaraRadera
  4. hörre du! jag kan hjälpa dej genom att BESTÄMMA( d e jag ju så bra på höhö) att du ska komma hit på nyår! eller iaf på jullovet
    sååå, nu har jag bestämt d :-P

    /Ellinåååår

    SvaraRadera