Summa sidvisningar

21 november 2009

Lördag blev det även denna vecka

sicken tur då lr? Ja jag tror det men det känns väl ändå rätt segt!

Ja men i torsdags ja lr ska man säga igår morse:P Så var man på dubbelvisningen, Twilight och sedan New Moon! Ja så underbar film verkligen! Just love it! Men Bella är ju sjukt att hon väljer den hon gör!? Ja jag ska inget säga för då är det ju inge kul! Ja men jag vill se den IGEN! Men först ska jag "bara" den halva som är kvar av boken och sedan se filmen igen! Ja sedan får man inte glömma att han Jakob blir ju inte dåligt fin i New moon och damn it han är ju en yngling! Hela 17 år!



Ja men jag säger bara att om du du tycker om Twiligt så gillar du New Moon också!!

Ja sedan i går fredag så var man på begravning då det var Farmors syster! Ja det är ju aldrig trevligt med begravningar men det är tyvär oftast då man träffar släktingarna och det togs upp så det kommer troligen bli kusinträff till sommarn :) ja man kan inget annat än att längta dit och få träffa såna släktingar man inte ens vet vilka de är! Varför blir det så med släktingar? Ja det har mycket med att göra att man blir så utrsprida över hela sverige! Inte alls konstigt när man får flytta på sig av olika anledningar! Ja men nu kommer nog denna kusinträff att bli!

Ja efter det så vara jag med Linda, då hennes pappa hade 50-års kalas för sina allmänt tokiga arbetskamrater! ja vad säger man. Ja där hade man kul ÅT dom inte med dom :P

Ja men idag blir det till att skriva på arbetet!

bäst jag gör det!

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar