Summa sidvisningar

14 november 2009

Yttligare en helg...

och man sitter här och försöker plugga inför omtentan. Ja det känns väl lite sådär för det ärju inte bara det man ska göra nu heller utan ett arbete! Jisses det är otroligt hur mycket man vill hinna med att göra men man känner bara att inte tiden räcker till!

Ja annars i helgen så har det blivit en hel del bilkörande och det är väl inte så konstigt! Ja idag 14/11 så har jag haft min körkort i hel månad så nu är det "bara" 4 år och 11 månader kvar på prövotiden! Haha skämt och sido! Ja men det känns fortfarande overkligt! Att jag får köra helt själv i en bil utan övningskörningsskylt och utan mamma eller pappa!

Ja det har blivit en del tid med Linda och det är alltid lika roligt och hon får väl alltid dra med sig en filt för att kunna gömma sig! Haha lika roligt varje gång och ja det är något som jag kommer ha kul åt det länge kan jag lova =P Så tack Linda!!

Ja nu var denna VFU över och ja det gick ju fort det! Men två dagar får jag ta igen när det passar hoppas snart! För det var så mysigt där:) Ja men nu är det att göra den där forskningsuppgiften!

Nej nu börjar denna lördag bli dryg...så Linda nu kommer jag till dig!

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar