Summa sidvisningar

8 november 2009

Det var den helgen!

Ja jisses vad fort dagarna går nu då! Man hinner knappt planera för nya äventyr som man snart är där! Ja men det har mycket med att göra att man har något att göra, nu har man ju dessutom VFU och då går det absolut fortare! Ja så vad gjorde jag i helgen:
Fredag bestod av att efter jag slutat på praktiken åkte hem för sedan åka till Lena för att byta böcker för vi läser inte samma kurs som är rätt bra så man kan byta böcker;) Ja sedan så skulle jag skjutsa henne så hon bjöd mig på mat och det var riktigt gott! TACK! Ja hem efter det för sedan gå på hockey Bofors - Västerås! Ja det var en riktig dålig match men de fick ju ändå med sig 3poäng! Så de får de vara nöjda med ändå! Ja sedan blev det att åka runt lite i stan och ja det var då inte mycket folk kan jag lova!

Lördag var en segdag må jag lova! satta mesta dels hemma och sedan åkte jag runten sväng sedan på kvällen! Ja så det blev en riktig lugn lördag och det var även riktigtskönt !

Idag söndag så fira man pappsen då vi drog till Karlsborg och fikade :) mysigt! Ja sedan blev det att bara ta det lungt och sedan pluggat lite!

nej nu får det bli sängen! natti natti!
pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar