Summa sidvisningar

18 november 2009

Redan onsdag och i morrn är det....

Torsdag , ja det är väl inget speciellt med det annars men i morrn blir det TWILIGHT och det säger väl allt! Tjoho som man längtat! Äntligen få se vad som händer och visst jag vet ju en hel del eftersom man läst boken! Ja men laddad till tusen är man verkligen! Men drygt bara att det förbannade forskningsarbetet tar en hel del tid!

ja nu har jag iaf börjat lite på arbetet iallafall alltid nåt! Vi ska ha handledning i morrn så då kan man fråga det sista! Men jisses det är inte lite man ska göra! Men det är detta som är universitet! Så välkommen till verkligheten =P eller hur säger man! Men det är mycket om att hitta sitt sätt och det tar ett tag! Ja men annars är det ändå rätt skönt att gå i skolan men helt klart saknar man det bra informationen man fick från grundskolan och man fick klara mallar på hur arbetena skulle se ut! För här på universitet så är det verkligen olika beroende på vilken lärare man har!

Ja men det är bara alla gilla läget helt enkelt! Nej jisses vad klockan går fort såhär framåt senkvällen! Jag fattar inte vart den tar vägen nånstans :P Känns bara som man knappt hinner med nåt! Men det är där planering kommer in och ja det är inte lätt!

Nej ska försöka varva ner och sedan sova! för i morrn blir det låååång dag!
13.15- 15 å sen ska jag plugga lite för sedan umgås med Linda och syrran en stund, sedan lite med då en klasskompis ska vara med på också! Sedan 21.30 blir det Twilight sedan en paus å sedan new moon! =D Ja båda filmerna är väl slut nån gång vid 3 och därefter blir det hemfärd! Ja tänker på Linda som börjar 9 i morrn =P jisses kan tänka mig att hon kommer vara övertrött, bara hon inte blir som jag brukar bli! Ja men det blir roligt vilket som!

ta det lungt nu som sagt!

pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar