Summa sidvisningar

20 januari 2010

...

Tänk att du sitter där som vanligt och sedan så kommer det bara som en negativ mantel som lägger sig på dig och du bara känner dig ledsen! Utan förvarning!


varför får man såna negativa känslor för? Alla borde väl ändå känna så ibland? För man kan inte vara glad jämt!


Vet hur jag själv var när jag gick på gymnasiet så var jag den där glada människan för det mesta och ingen trodde att jag kunde vara mer än glad men det kunde jag men bara inte bland folk!

Ja sedan hände det saker runt omkring mig som gjorde så jag fick mig en tankeställare blandat det som hände med morfar och jag kände att det var något som jag borde prata med någon om och hur jag var som människa! Tog då det stora steget att gå till Kurator och jag har sagt det och säger det igen! Om man känner sig lite halvdan så sök hjälp till de som kan det! Det hjälpe verkligen mig och det har gjort så jag tänker annorlunda! Vågar visar mer känslor och jag vågar ta steget att få närhet av kompisar!

Nej ska nog ta och försöka sova!
natti natti!
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar