Summa sidvisningar

4 januari 2010

Ja jisses då..

Ja så vad har hänt de här dagarna!

nu gör jag allt det hela kort!

varit på stan med Malin, då vi även hittade varsina termobyxor som vi på kvällen invigde med att pulka åk ;) Jag, Malin, Ulliz, Emma och Malin =P Tjoho vad kul det var och få känna sig som barn igen =) Sånt gillar vi verkligen! Får bli mer gånger innan snön försvinner! Ja egentligen tycker jag inte om snö men ibland gör jag det!

Ja sedan fick Emma och jag våran julklapp som var att åka till Sunne för att köpa bh:ar ja för det blev hela 2 stycken! Inte helt fel må jag lova! Tack för det Mamma å pappa! Å nej inga bilder lägger jag upp på de! Ja sedan på kvällen så tog jag det bara lungt och packade väskan för på onsdagen den 30 december så åkte jag till Orust för att vara med Ellinor! Tjoho och där firade jag nyår hos henns äldsa syrra Madde och den andra syrran Linda. där hade vi det riktigt mysigt och roligt! =P Man kan inget annat än att trivas med den familjen! Man känner sig verkligen välkommen! Så tack för de dagarna!

Ja sedan när jag kom hem på lördag den 2 januari aå tog jag det bara lungt =) skönt att bara vara!
På söndag var det dags för årets första match för Bofors , ja för nu är det faktiskt nytt år =)

Så gott nytt år alla lite sent men bättre sent än aldrig! =)
men efter hockey så sågs vi the M gang =P käkade pizza på Montana mums för sedan åka hem till Lena och kolla de ace ventura och ja jag somna till några gånger! sorry men var tydligen lite små trött!

Hmm å idag har man börjat skriva på sitt arbete som ska vara inlämnat om precis en vecka! så lycka till , mig själv!
Hockey snart oxå, ja eller inte snart men om 3 timmar! Junior VM
Sverige-Usa semifinal! Kom igen nu sverige!

Byebye!
Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar