Summa sidvisningar

22 januari 2010

Om man hände kunde...

få vara barn igen och slippa alla funderingar och bara få leka och busa! Slippa bry sig om allt det där typiska "vuxen" sakerna! Tänk vad underbart det är att få vara barn egentligen!

Ja det är verkligen mycket att ha koll på inom skolan och ja det är inte alltid lätt att förstå vad man ska göra! Så senil som jag är nu har jag inte varit förrut och ja det känns mer som har noll koll på allt ungefär! Ja så brukar inte jag vara utan den som har koll på saker! Så bara det säger att det är något som inte stämmer. Ja jag är allmänt förvirrad, ja men inte på valet att plugga absolut inte men det är att hitta sitt sätt att plugga och få motivation! Så vart kan man köpa det nånstans? Some energy please!

Ja i morrn ska man ha seminarie och ja det känns nervöst som bara den och jag vet inte varför!

Ska väl ta och försöka sova!

natti natti!
pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar