Summa sidvisningar

17 januari 2010

Söndag igen..

och jag har fått klagomål från en viss person som menar på eftersom jag ändå är sjuk så ska man kunna skriva mer blogg =P Jo och det stämmer väl till viss del men så långtråkigt har jag!

Ja så hur har min helg varit då?

Riktigt lungt för man vill ju inte direkt umgås med kompisar och så fast nu hade jag ännu mer lust att vara social konstigt nog! ja men så blev det inte! Men jag gick faktiskt på hockey som jag redan berättat! Men jag var bara tvungen! Inget jag ångrar direkt speciellt inte när de tog med sig 2 poäng!
Ja sedan på fredag kvällen så tog jag det bara lungt och lyssna på massa musik som vanligt! Jag kan inte vara utan musik!

Ja men nu får ni hålla i er ordentligt: Jag slog inte på min datorn för sent på kvällen igår =P den ni! Det trodde ni inte om Sara! Men helt sant! Jag spelade lite tv-spel med syster yster och det blev även lite spelande själv också =P
Provade även på att spela Harry Potter , men har verkligen fastnat på det, men konstigt nog så klarade jag hela 1 % på spelet Haha alltid något!
Ja sedan har man alltså bara umgåtts med Syster yster! Riktigt mysigt!

Ja sen idag har det också blivit riktigt lungt och idag blev det lite mer dator! Ska väl snart försöka fixa nåt att äta!

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar