Summa sidvisningar

23 januari 2010

Lördagkväll...

och jag har riktigt tråkigt måste jag säga!

Ja igår Fredag så hade man seminarie och det gick väl okej! ska Justera lite på arbetet och sedan ska jag lämna in det till igen! Ja efter seminarie så åkte jag till Ulliz för att jag behövde få vara lite social men visst det är kanske inte det bästa men skönt att få umgås med kompisar också! Vi käka en varsin Sallad och prata en hel del, blev att vi åkte lite runt i Karlstad också!
Ja sedan ännu mer prat och sedan kollade vi lite halvt som halvt på mumien :) efter att den var slut så åkte vi en sväng till innan jag begav mig hemåt igen! Väl hemma så satt jag vid datorn en sväng och sedan blev det sängen för idag skulle jag till Karlbergshallen för att kolla på massa fotboll =) Det gillar vi skarpt! Ja Bråten gick som vinnare på damsidan medan KB vann på herrsidan! Grattis Grattis till er!

Ja och sen man kom hem därifrån så har jag haft riktigt tråkigt! Men tänkte dra upp en trappa till syrran för att spela lite tv-spel!

Sedan får vi la se om de kanske blir en tur på stan sedan också! Ja lite små tråkigt att inte Linda är hemma! Men skönt för henna att få komma bort!

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar