Summa sidvisningar

7 januari 2010

slut på det...

lite små ledigheten! Sitter nu dagen innan skolan drar igång igen efter ledigheten, ja eller det är dumt att säga för vi har haft arbete att skriva! Men jag har allt tagit mig ledig. Ja men man måste få ledigt också! Hur ska man annars kunna orka med skolan!

ja det gick inte så bra för sverige de förlorade mot Usa men se det såhär istället de fick spela bronsmatch och vann den! Så Grattis grabbar!

Ja annars blev det en sväng in till karlstad och hann även med att träffa Ulliz en stund! sen när jag kom hem så var mamma, pappa och syrran fortfarande hos Uno och Alva så jag stack dit =)
å sen väl hemma igen så blev det inget skrivande på arbetet alls lite dåligt samvete fick man allt!
Men idag har det blivit en del iallafall så det är ju bra!

nej nu ska jag bada =) skum är det med oxå =)mys!

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar