Summa sidvisningar

22 augusti 2010

Kärlek

vad innebär det egetnligen? Hur mycket ska passa in på det?
Först anser jag att man ska känna en viss attraktion till andra och känna en längtan eller ja varför inte ett enormt pirr i magen av att bara tänka på den personen!

Jag vet inte vad jag vill med allt som har med killar att göra! Ja det är nog mycket med att göra att verkligen veta att den andra personen är tillsammans med mig för att HAN vill det och inte för att ha någon! Ja det är någor jag funderat mer och mer på.Mycket har med J att göra och man funderar och känner efter vad KÄNNER jag, och jag känner nej inte nu fast man har varit singel i drygt 5 år och ja det låter sjukt mycket så känner jag mig ändå inte redo för att stadga mig. Fast måste ändå säga att en liten del av mig skulle vilja ha ett fast förhållande! Men den delen är för liten!

vad gör man när man på något vill skulle kunna tänka sig mer ändå inte, jag skulle mer säga låt bli för att man ska känna att man VILL det och inte kanske!

Ja men igår tog jag upp det som jag ville att J skulle ta upp men jag vill veta vart han står i det hela och vi är endast kompisar och det är inget jag tackar nej till för han är en helmysig kille och trivs med hans sällskap! Ja just ja, här för någon helg sedan så började det ju med att jag och Linda åkte runt på stan och sedan frågade J om jag inte kunde hämta honom så varför inte vi hade ändå inget för oss Linda och ja. Så åkte till K-hamn för att hämta J och hans bror. Ja sedan skjutsa hans bror till united och för sedan hämta Lena. Hon var hungrir så åkte till Max, där Linda å Lena gick in, J ville ge mig en puss men jag är ingen som vill göra sånt offentligt, då fråga han så sött om jag skämdes för han men då förklara jag bara att inte gör det bland folk!
Ja det lite små sött=)

Ja sen nu i helgen så drack jag som jag inte gjort på drygt 1 år och J hade lovat att skjutsat och följde även med in på logen! Sedan följde jag med och sov hos han! Riktigt skönt och vet ni vad jag fick? frukost i sängen och det är lite smålyx! Hela förmiddagen var lungt och skönt för sen kolla på fotboll!

Nej nu ska jag inte skriva mer!
pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar