Summa sidvisningar

17 augusti 2010

Trött jag blir

på att inte få slippa denna halsont:/ ja men jag var till läkaren igen och ja jag har inga bakterire kvar iallafall som är väl bra till viss del och såg ingen anlednign då att ge mig mer pencillin helt förståligt för om det inte är bakterie så klarar kroppen av det själv att få bort det! Men ändå nu har jag fortfarande ont och lläkaren sa att det var ju svullet och så fortfarande! Så hur länge ska jag behöva ha detta nu? vill vara frisk till skolan börjar, slippa sitta och hosta på föreläsningar!

Ja men man kan inte få allt jag vet men man kan önska! Ja nu har jag varit ledig i två dagar efter man jobbat helgen och det kändes en aning konstigt att jobba helg när man är van att vara ledig på helgerna =) Ja så jobbar jag sista veckan nu på möckelns vårdlag och ja det känns otroligt konstigt när man har spenderat hela sin sommar där och allt och det kommer bli tomt sen och annordlunda när man blivit van att kunna ta det lungt efter man slutat och sedan nu när man börjar skolan så blir det fullt upp igen efter man kommit hem, men det är en vana det också helt klart!
Men jag kommer att skriva upp mig på freetime när jag kan jobba och det smidiga är att både som lärarevikarie och möckeln finns med på freetime, praktiskt så man slipper fylla tillgänlighet på flera ställen, det gillar vi=)

Ja men vad gjorde jag igår då, ja du inte mycket,än att städa lite ur skåpen i köket men inte mer än så och sedan på kvällen så åkte vi till Otterbäcken för att spela bilbingo ja men där vann man inget än ja jag van en fisk på lotteri men pengar skulle sitta fint;)

ja sen idag blir det allt lugnt också ska städa ur de andra skåpen och även lådorna!
Ja för i morrn jobbar jag kväll så lägga sig för tidigt är inte för bra=)
nej nu blir det lite mat för sen städa!
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar