Summa sidvisningar

5 augusti 2010

NEJ!!

Usch nu har man gått ocg blivit sjuk och det gillas verkligen INTE! Var hos johan igår och vi kollade på tv :) sen blev jag lite hungrig och då gick han å fixade lite till mig, det var ju riktigt snällt =) TACK! Ja sedan visade de sjätte sinnet på tvn, men jag somna visst lite till den!
Men sedan när jag skulle köra hem så kände jag mig riktigt seg och hängig så tog tempen när jag kom hem och det viade på 37.7 så lite feber hade man så då fick man svar på det!

Sedan vakna jag 3 i natt av ha riktigt ont i halsen :/ så man barea kände jag orkar verkligen inte jobba! Så jag gick upp vid 6 för att kunna ringa och säga att jag inte orka jobba! Så nu kan jag ta det lungt och det blir det allt när jag ska umgås med Lena och Ulliz senare!

Nej man ska nog försöka få i sig lite mat fast man har ont i halsen!

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar