Summa sidvisningar

10 augusti 2010

När ska det ske

att jag ska slippa halsbesvär? Ja efter läkarbesväret så blir jag allt mer på att operera bort mina halsmandlar för jag harbesvär med det och om man kollar i ett längre perspektiv så skulle det troligen underlätta för mig i och med att jag kommer jobba med barn och de bär ju på en hel del baskilusker(hur det nu stavas)

Ja men så igår så skicka jag ett mail till vårdcentralen och hade fått ett svar i morse att jag skulle ringa och rådfråga diskriktsköterskan så jag ringde när jag hade läst mailet men det fanns inga tider kvar.Men sen helt plötsligt så ringde det en sköterska, tyvär så var inte den läkaren jag hade kvarså jag ärtvungen att gå på läkarbesök för att de ska kunna skriva en remiss till ögon,näsa och hals, jag blev inlagd på väntlistan för september men det äre ingen brådska för jag käkar ändå pencillin!

Ja men annars då så är det helt okej ändå,lite små ont i halsen ibland,men nu börjar jag få merförkylning och sedan hosta påkvällarna:/ jobbigt när man ska sova!

Nej nu får det bli sängen!

God natt!
pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar