Summa sidvisningar

20 januari 2009

Det här gör man inte varje dag..

Ja så var det kväll igen! Den här dagen gick fort må jag säga! Jag gick upp 9.30, tänka sig jisses det var ovanligt för mej! Ja men jag var tvungen men det känns bra att gå upp så pass!
Jo men jag var på cellprovtagning idag och det gick bra dessutom fort men inte direkt så behagligt! Så man får svar om några veckor!

hänt annars idag :P Ja efter varit på vårdcentralen så gick jag en sväng själv och sedan skulle jag träffa Linda IGEN haha :P Ja men det är alltid lika trevligt, eftersom hon kom direkt från karlstad så mötte jag henne på busstationen och de var inte lite kallt åt benen! så påvägen ner till stan så gick vi in en sväng på nöjesbutiken för att värma oss lite, men det var Linda som tyckte det fast hon hade åkt buss i en timme! Vilken en klenis! Ja sedan blev det att äta mat först för vi var båda hungriga och sedan blev det att gå runt på affärer en stund och ett besök på bibblan för att hon skulle ha några böcker och sedan hamna vi hos Linda igen! :) Där blev det "Ja ä inte bitter" och sedan en till men kommer inte på vad den heter! Men visst e han för rolig Robert Gustavsson :)

Ni ska även få ett filmtips med gör ett eget inlägg till det :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar