Summa sidvisningar

22 januari 2009

Ingen rolig natt...




Usch vad klockan går fort och när klockan hade blivit halv 2 så gick jag och lade mig i sängen och satte på en film för av någon anledning så somnar jag bättre, men det är mer eller mindre en ful vana! Måste blir bättre på det!
Ja men efter en stund så kom jag på den dumma idé att börja tänka på morfar och jag kände att jag inte kunde stå emot tårarna. Så tårarna bara blev mer och mer :/ usch vad jag saknar dig morfar!!!
Visste inte om jag skulle vara kvar i sängen eller gå upp en trappa till syrran men jag kände att jag inte kunde vara kvar så jag gick upp och satt där en stund! satte mej då vid datorn igen för att komma på andra tankar och logga mig även in på msn och som tur var så var Ellinor online så hon kunde få mig på andra tankar och även syrran! TACK säger jag bara! Men sedan hann klockan bli halv 5 och då kände jag att jag var tvungen att försöka sova. Somna nog på en gång!

Har nu precis ätit och ska snart iväg och träna med LENA!

Jag är tacksam för att du är och vill vara min vän!

Skriver mer här senare ikväll!

puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar