Summa sidvisningar

19 januari 2009

Måndag kväll är snart över

jo det kan man ju säga!

Djupvattenträning blev det inte heller :/ så typiskt men är inte heller förvånad att det var fullbokad! Så vad gjorde jag istället då?

Jo jag gick en sväng med Linda :) det tog väl en timme skulle jag tro! Alltid lika kul måste jag säga och det sluta med att vi gick hem till henne där jag fick pyssla med hennes långa hår :P så himla kul med att hålla på med hår! Jag hade faktiskt fundering på att gå frisörlinjen på gymnasiet men kände att det var tufft att komma in och sedan kändes det ändå inte aktuellt av nån anledning! Men nu har jag funderat allt mer på att bli lärare vet inte varför men att jobba med barn är något som jag alltid tyckt varit kul eftersom man hållt på inom idrottslivet :) men jag vet inte vill juh även jobba som konditor! Ja jisses vad svårt det är det där med jobb!

Ja men nu ska jag kolla lite på tv och sedan blir det att försöka somna lite tidigare! Ska till vårdcentralen i morrn, jo nu när man fyller 23 så ska man juh gå på cellprovtagning och det känns inte så lockande men det är juh självklart bra! Får la se hur det går!

vad som händer efter det blir nog att träffa Linda igen och att vi går vår promenad!
ja vi har verkligen träffats en hel del men det är såklart kul också!

Ja men nu har jag skrivit nog för idag! så hörs vi i morrn!

Bättre uppdaterat nu LENA? :D

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar