Summa sidvisningar

23 januari 2009

Tacos var det

jo men visst:P fredagen gjord! Jag hann helt enkelt inte blogga igår, lr jag börja med det men blev inte färdig gjort!

Jaha men det var väl en allt för rolig kväll :P haha!
Adam Tensta var bra och fick även en kram från både han och de andra två som var med :) tack för det! Ja men sedan efter att Jessica blev utslängd av en konstig anledning inte för att hon var full! Hmm det finns de som var fullare! Men jag och Ulliz stanna en stund tills det blev stängdags! Måste juh säga tack för en helt underbar kväll tjejer, när blir nästa gång? :)

Ja och i natt blev det inte många timmars sömn och det känner jag av nu kan jag lova! men valde det själv så jag har mej själv att skylla på! Ville juh se varannan damernas så halv 7 vakna jag och kände att jag lika gärna kunde gå upp. Ja och till hallen kom vi strax innan 8 och kom hem igen för en dryg halv timme sedan!

Så nu laddar jag för tacoskväll med Ulliz,Lena och Malin :D denna dag har jag längtat till! så nu ska den äntligen bli av!

Nej ska nu ta och fixa lite innan det blir att gå till Ulliz!

See ya :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar