Summa sidvisningar

27 januari 2009

Fel dag att vara seg på



Ja idag var det tisdag men det känns mer som det vore måndag.

Ja idag hade jag tänkt att gå upp lite tidigare än vanligt men så blev det då inte! Men i morrn måste det bli så för då ska jag minsann städa :P för på torsdag ska jag ha ljusparty!

Så torsdagen den 29/1 2009 så är det ljusparty så det är bara att komma! klockan 18.00!!

Ja och sedan ska jag till och baka lite och bjuda på självaste ljuspartyt! :) ska försöka att komma på att ta kort så ska ni få se :D på tal om ta kort, jag har hittat min kameraladdare! JAAA :D fan va gôtt! så nu ska jag kommam ihåg att ta massa kort :)
Ja annars då? så kommer jag precis från ha spelat wii fit, tjoho alltså man blir verkligen trött känns en aning pinsamt att säga att man blir det ju! haha men det bjuder jag på!


Körde det även igår och på det fria step så skulle man gå i 30 min, jaha tänkte jag och börja trampa på men då var man juh ändra takten och skit! Men det snabbaste var riktigt segt, ja sådär går man upp och ner i en lagom seg takt! haha men det gick till slut! Ja men för att klara det så hade man ett mål på 2400 steg men jag klara 2956 lr nåt :D så klara det med bra marginal!

Ja och nu sitter man här IGEN! Usch hatar mig själv som blivit helt beroende av datorn :( men av någon anledning känner jag mig lugn här. Eller så är det bara en fix idé!

Jag längtar till både torsdag och fredag :)

För på torsdag kommer ELLINOR, som jag lärde känna nere i Töreboda och vilken tur att jag gick just där i det tillfället :) hehe! träffa henne nu senast i otober då jag var och hälsade på henne! Ja och sedan på fredag så blir det Black Jack , på wickan! ja tänk om han är där då också :P inte för jag tror men man kan hoppas eller hur Ulliz :D

Ja och för de som väntar på filmtips så kommer det med :)

i morrn är det hockey igen äntligen inte varit hockey på en hel vecka :P
Så i morrn onsdag möter Bofors , Nybro hemma! Lycka till grabbar! Kul att ni har hittat det där ni inte hade tidigare i serien!

Haha har juh helt glömt bort att berätta om när jag var på kryssning här 8-9 januari haha!
Ja men roligt hade vi allt fast det var inte så många på båten men inte helt konstigt det är den pankaste månaden på hela året! Ja men vi träffa på massa godingar speciellt Rebecca, Elin och Jossä hehe! Skit grymma töser det där! Hoppas att vi kan åka på kryssningen tillsammans snart och äga hela båten :D


Sköt om er!
Älskar er alla som finns i min närhet , ni vet vilka ni är! <3<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar