Summa sidvisningar

26 januari 2009

Måndag




Jo precis, men visst e jag uppe tidigt? hehe undra varför?? Ja kanske beror på att jag aldrig gått och lagt mig!




Tänkte att jag ska hålla mig vaken hela morgonen! Så kanske jag har turen sedan att somna tidigt ikväll :) om jag har den turen!




Ja så vad gjorde jag igår söndag! INGET ja eller jag hjälpte till att rensa lite nere i källaren annars inte mycket!




ja så vad gör jag nu då? Ja men jag kollar runt på youtube, ja eller mer lyssnar på musik :)


Måste göra så mycket som helst för att fördriva tiden!




Jaha så vad ska jag göra idag, inte den blekaste! Men man kanske skulle vara duktig och kanske städa? typ överallt! Vore väl nåt! Bara för att kunna hålla sig vaken!




ja egentligen skulle man kunna sitta här och skriva ett bra tag men det skulle bara bli massa onödigt!




Men ska jag ta filmtips som jag inte har gjort på hela helgen kanske!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar