Summa sidvisningar

15 augusti 2009

Bara vara med mig själv

Ja nu känner man vad skönt det det ska vara och vara för sig själv! Efter ha först haft Ellinor på besök och att jag sedan var hos Fia så känner jag vad skönt det är att få vara bara med sig själv! Jag har absolut haft det trevligt inte för det men det blir ju rätt intensivt och umgås med kompisar ibland också! Men det är något man verkligen behöver få göra ibland för att kunna släppa lite tankar som man kan få ibland! Sedan komma tillbaka till verkligheten!





Jag vet inte riktigt vad jag ska tro eller känna men det känns som vi hålla på att glida ifrån varandra! Hör inget ifrån dig längre! Vet inte om det har hänt något!


Ja snart är det dags att börja plugga och igår fick jag den nya litteraturlistan så nu ska jag försöka fixa det till veckan men det känns en aning onaturligt fortfarande men det är nu det gäller att kunna bevisa för mig själv att jag inte är så dum som jag känner mig ibland dessutom så får jag ha självdiciplin för att inte allt för lätt dra mig från det som är roligare än att plugga! Men jag känner att det här vill jag klara av och känna mig stolt över mig själv och veta att jag har kapacitet att klara det!







Nej idag så ska vi en sväng till farmor och umgås, ja det är inte det lättaste för hon babblar bara om sitt och det är inte direkt nya sakerutan gammalt! Inte det roligaste kanske men ibland får man göra sånt man inte tycker är lika kul! Känns ju knappt som hon bryr sig!Men jag vet ju att hon gör det men hon gör det på ett annorlunda sätt! Det är i sånna lägen man saknar Mormor för hon kunde iallafall visa att hon brydde sig men även hon gjorde ibland på annorlunda viss! Ja men jag är tacksam för att jag har Farmor!


Ja sedan hade jag tänkt att jag skulle på fotbollen också! KB möter Kinna hemme och det är ju nu det gäller att plocka poäng så kan det ju vara med och slås om toppplacering! Som det finns möjlighet bara de spelar det spel som de kan och gör mål dessutom! Jag tror på er!



Ja vad som händer senare idag har jag ingen aning om! Men ska försöka köra en hel del för nu närmarsig uppkörningen sakta med riktigt säkert!



Nej nu ska jag klä på mig! och åka till farmor!


pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar