Summa sidvisningar

25 augusti 2009

Karlstad is the shit

ja men som jag sagt tidigare så var är detta sista jag trodde jag skulle göra! Att man skulle plugga i Karlstad för jag har ju alltid varit mer för Örebro för det är en mycket mysigare stad! Men så blev det inte utan Karlstad blev det visst!


Jag har nu fått klagomål från syster yster att jag bloggare dåligt!Jo jag vet men har inte haft någon större lust att blogga!

Kommer inte ihåg när jag blogga sist! Men jag var iväg och jobba både tisdag och fredag.


jag var ju med Linda några dagar förra veckan också! Hjälpte henne även med ett arbete och vi blev klara vid en 1 på natten och sedan blev jag väckt kvart i 8 av att mobilen ringde och det var vikarieförmedlingen! jag som hade tänkt att packa i lugn och ro eftersom jag skulle vara hos Ulliz under helgen men det blev en snabb packning! :)


Under helgen där så blev det en hel del promenader! lite alkohol också fick det bli också! Avslutande på helgen blev det BIO på Harry Potter och den var grym! Den måste ses!
Ja igår så började jag på Karlstad universitet! Dagen gick fort och mycket information på samma gång! Ja det är inte lite man ska ha koll på direkt! Gjorde andra dagen idag och träffade även på min kusin Claes som också börjat plugga nu i höst! Så nu kan man ju träffa han och umgås en del :)




Nej men nu ska jag sova ska upp i morrn igen!

Natti natti!


Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar