Summa sidvisningar

5 augusti 2009

Jaaaaaa

nu kommer det energi :D Tjoho det är inte allt för mycket man får sol nu de senaste veckorna! Så nu ska man vara extra glad!

Ja nu är det lite närhet jag vill ha! Någon att kramas med förutom mina kompisar! Inget illa mot er men annan sorts kärlek skulle faktiskt sitta fint nu och speciellt nu hösten närmar sig sakta med säkert! Någon man krypa upp hoså bara hålla om och sedan få känna det där lilla pirret i magen bara genom att tänka på den personen! Ja det var ju ett bra tag sedan man kände nåt sånt ja!

Nä men vad händer annars då! Jag försöker köra så mycket som möjligt inför uppkörningen som det börjar närma sig och allt! Ska köra så pass mycket så man inte tänker så mycket utan det sker av automatiken! Då kan man säga att man kör bra! Sedan flyter det på när man väl har körkortet och kör massa! Ja annars så blir det lite träning och sedan ska man städa också! För på lördag kommer Ellinor hit!Jaa :) nu var det ett tag sen! Det ska bli kul:P

Nä nu ska jag forsätta att städa!

Sköt om er så länge i detta fina väder :D

pusshej

1 kommentar:

  1. ;) jag är kanske anonym nu men jag skulle vilja ge dig massa kramar
    mvh RLGJ

    SvaraRadera