Summa sidvisningar

10 augusti 2009

Ny vecka :)

Ja så vad gjorde jag i helgen!

Fredag blev någelunda lugn där jag avsluta kvällen med att kolla på fotboll med Fia Degerfors-Carlstad United , ja det var väl ingen höjdar match direkt men ja de fick en poäng med sig iallafall!

Lördag blev en trevlig dag:P börja det hela med baseboll med Linda och Rögla, men tyvär så blev det två förluster för BATS, jag som trodde de skulle vinna andra matchen, ja för efter jag hade gått lite in på andra matchen så hade bats gjort 2 homerun, men tydligen hjälpte inte det! Så det var ju synd!
Sedan bar det in mot Kristinehamn där jag skulle hämta Ellinor :D Tjoho! Det var ju ett tag sedan nu, februari närmare bestämt! Sedan åker hon hem på onsdag! Så nu får vi se vad vi hittar på de här dagarna! :P men ikväll blir det troligen att bada :D

Ja men igår så var vi till Nora och tog det lungt! köpte lite glass! den är ju bara för god!

Nä nu har jag varit dåligt på att uppdatera här men vad sjutton det e ju fint väder och allt :D

Ska nu snart äta mat :D å sen blir det att köra! Sedan får vi se vad jag och Ellinor hittar på, men troligen blir det att bada!

sköt om er!

pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar