Summa sidvisningar

11 augusti 2009

Finns änglar?

Alltid säger jag bara! För de människor man har runt omkring sig ser jag som mina änglar! För ni ska veta hur mycket ni betyder för mig! Vill inte nämna alla för det är ju riktigt lätt att glömma någon!

En grej jag funderat på är hur man ser på alla de vänner man har! För av automatiken så lägger man alla vännerna i olika "fack" för vissa kan du verkligen berätta allt för medan andra så begränsar du det som man berättar! Det har ju inte med att man gillar någon mer än den andra men det blir så ändå! Vissa så behöver man inte säga något utan att den andra vet vad man menar:P Det känns lite äckligt ibland!

Ja sedan så har ju Ellinor varit här sedan i lördag! Ja och nu sa hon snart åka hem! Vart tog dagarna vägen?? Vi har hunnit med en del. Varit till Nora och köpt glass, fikat i Lunedet, gått en promenad, kollat på film, surfat på en varsin datorn:D

Ja men jag måste ju berätta vilka filmer vi sett!

Först The Mist, där det handlar om en dimma som kommer över stan och några av befolningen fastnar i matbutiken i stan. Dessutom så finns det en kvinnan där som är helt "överkristen" alltså en kvinna som är helt fanatisk! Där ute i dimman vet de inte riktigt vad det ärför något! men de som försökt gå ut i dimman så har det blivit tagna av något! Så vad gör man om man inte vet vad det är som gömmer sig där! Den fanatiska kvinnan manipulerar allt fler och fler av att det är domedagen och påstår sig vara profet till gud!
Det är en riktigt bra film och slutet är inte det man tror!

Ja sedan kollade vi på The Devil´s chair som är om en kille Nick som tar med sin flickvän till ett gammalt mentalsjukhus och där finns det en stol som hon sätter sig,helt plöstligt så blir omsluten av en grej runt halsen och händer! Dessutom så försvinner hennes kropp!
Nick som blir anklagad för mord och på grund av att de inte kund men blir utpekad som sinnessjuk och blir placerad på mentalhuset i 4år! Men så vill en psykologiproffesor som vill ta med honom till brottsplatsen för att kolla upp sanningenn bakom det hela!


ja det var mig en mysko film som man blir helt knasig av!
Nu ska jag snart ivägoch köra! så sköt om er!
Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar