Summa sidvisningar

14 augusti 2009

Vart tog dagarna vägen?

ja nu är det redan Fredag och nu sitter man i Örebro medan Fia är och jobbar! Har ju varit här sedan i onsdags! På onsdag så var vi på Björnstugan som då var första gången för mig! Där var det stand up kväll och då var Zoran och Hans där! Haha ja skratta fick jag minsann som bara den :) och ett stort plus med trevligt sällskap:) Tack Fia! Jag bjöd henne dessutom för hon hade ju fyllt år i tisdags! :)

Ja sedan får jag även Tacka Ellinor som var här under några dagar!Alltid lika kul att träffas men det blev lite knasigt eftersom jag skulle övningsköra på eftermiddagen! Men vi fick våran tid för det!

Jag förstår inte hur de tänker när de lägger scheman inom vården! Ja först så ska man jobba kväll och sedan dagen efter så ska man jobba förmiddag! Hmm det är smart! För då blir det lätt att man inte får sina timmar och man känner sig kanske inte allt för motiverad och det är ju ännu mer viktigt inom vården!

ja men annars så blev det en hel delpromenader för mig under min vistelse i Örebro! Men det kändes riktigt skönt!
Får ju tacka för att jag fick komma dit! Får blir fler gånger!

Nä nu ska jag man väl göra nåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar