Summa sidvisningar

16 augusti 2009

Passar jag in?

men nu sitter man här igen med min bästa vän! Känner att jag alltid ha kul med den och jag kan berätta precis allt! Känns så skönt! Tack för du finns!!


Jag tar det lungt just nu och lyssnar på massa musik ,just nu Millencollin och ja de är inte dåliga! Hmm ja men musik måste man bara lyssna på blir så tråkigt annars! Haha även när jag övningskör ska det vara musik! Ja men igår kväll så övningskörde jag också och det är lite små läskigt att köra i mörker men det kommer bli en vanesak! Förstår att mamma inte tycker om att köra i mörker på större vägar!

Händer annars idag? Ja du jag har ingen aning om jag ska vara helt ärlig än att försöka övningsköra mer idag! Måste ju ladda som bara den! Just nu håller jag även på att fixa maten! Lasagne och även en liteb godbit till efterrätt kan man väl säga oxå!

Tankarna går runt runt nu i skallen! Körningen till veckan känns spännande men även väldigt nervöst! För jag vill verkligen det här! Jag vill kunna åka själv utan mamma eller pappa! Bara kunna ta bilen när jag själv känner för det! Åka själv! Ja det är det jag vill!!!

Nä nu ska jag fixa med maten!

Sköt om er!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar