Summa sidvisningar

6 oktober 2009

....

Ja idag så börja man inte förrens 13.15 men då passade jag på att plugga teori för körkortet och ja jag tycker jag har fått bättre koll på det! För det är ju allt lära sig HUR man ska läsa frågorna och vad de vill ha! För vissa saker är inte logiska! Ja efter varit där så blev den bussen in till Karlstad och skolan! Ja och direkt efter skolan blev det hem för att hämta ut sakerna från partylite :D Ja så nu kan man få tända ljus med goda dofter ett tag till :P

Ja efter det så har jag bara tagit det lungt! Käka tacos och ja det kan man inte bli trött på!
Det blev visst en hel del dator och ja en aning dålig samvete får man faktiskt! Ja i morrn blir det en kort skoldag och sovmorgon! 10.15-13 men vi ska träffas i studiegruppen för att göra klart uppgiften fast vi fick mer tid så tänkte vi göra klart den för de är ju rätt skönt och bli av med det! När vi ändå hade så kort dag! Efter det så får vi se när jag drar hem! Rätt fort kan jag tro för sedan blir det ljusparty hos Lena!

Men det är ju hockey också och det är mot Malmö dessutom! Lena dålig tajming:P Men det blir nog mys ändå!

Nä ska försöka gå och lägga mig!

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar