Summa sidvisningar

3 oktober 2009

Lördagkväll...

och jag har både spelat kort med familjen och spelat lite guitar hero med mig själv! Men mer kommer det nog att bli ska ni nog se!




ja så vad har jag annars gjort!? Torsdag så hade vi kort dag i skolan och ja det blev en låååång lunch med Linda då det blev att vi stanna kvar på tjejfesten som de hade i mitt i city! Haha!



fredag bestod av att först kila ner till körskolan där jag pluggar för min nya skrivning! Usch jag hatar det verkligen! För att ha varit 1 poäng ifrån godkänt 2 gånger så blir man trött på det! Men ger upp gör jag absolut inte! För jag är ju så nära att klara körkortet nu! Ja men nu ska jag ta nya friska tag! Ja men efter det så blev det att käka lunch med Mammsen och syrran på Max! Ja visst är det gott MEN inget klår sibylla för de har ännu godare hamburgare!


Efter det så blev det hemåt och duscha för sedan ta bussen in till Karlstad för ha filmmys med Ulliz :D Då det blev Djungelboken som vi har prata om ett antal gånger nu :D och det blev även Grease men det är en film man inte kan bli trött på! Myspys med andra ord! Ja sedan tog jag den sista bussen hem som gick 23.24 från universitet och var hemma 00.30! Ja och jag gick hem i den kylan! Usch nu känner man verkligen att det är höst! Ja men visst det är fint också men så kallt! Kyla tycker vi inte om! Hade ingen aning om hur kallt det var förrens man kom hem och det stod -3,9 jisses då! Bara att krypa ner i sängen! Det var allt skönt det! Ja sedan har man ju även dragit på elementet i rummet! Gôtt!

Ja idag så hade jag en liten liten tanke att hjälpa till på marken men jag tog mig sovmorgon och det var riktigt skönt! Jag förstår inte varför folk klagar på att det är dåligt med marknadstånd!? Vet ni hur mycket tid det ligger bakom det hela?
Men sedan blev det lunch med hela familjen på Colleseo, tror det heter så :P det blev fläskfilé för alla olika varianter :P Syrran och Pappa käka plankstek :), mamma tog friterad fläskfilé och jag tog bara en "vanlig" fläskfilé med pommes! Men gott var det!

Sen skulle bara läget på marken och sedan hemåt! men jag ville se Kb sista match för denne säsong men det kändes alls konstigt att se på fotboll i denna kyla! Ja men de hade inget att spela för utan de är ju kvar i 2:an!

En dag i morrn oxå!

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar