Summa sidvisningar

22 oktober 2009

Lärorikt

var det idag också fast det är ju inte det roligaste ämnet men tyvär så är det mång barn som blir utsatta för olika sorters misshandel! Usch fattar inte hur man kan utsätta människor för misshandel över huvudtaget! Men med barn ja de kan förstöra så mycket för de!! Men det är lärorikt att veta vad man bör tänka på om det skulle finnas nåt barn i ens närhet som blir utsatt för det! Visst det var allt en lång dag och man kände att man blev allt segare och segare!

Ja och sedan när jag kom hem så åkte jag,Emma och mamma ner till stan där de hade öppet längre! Jag tänkte kolla om de hade de där skorna som jag hittade på bergvikpå Bergqvist skor där men nej de fanns inte här! Ja sedan blev det hem och sedan Donkan! Ja och nu hamna jag
här en sväng! Ska skriva mer på mitt pm och sedan ta och lägga sig någelunda!


Ja och nu vill jag tipsa om en hel skön låt som man får igång tarmarna ordentligt! Chris Brown - Forever, men för att underlätta så trycker ni på bilden så kommer ni till låten =D Ja nu var jag snäll!
Ja och jisses det är redan torsdag och man kan kort säga att dagarna sprungit iväg men mycket gör att man har skola varje dag denna vecka och dessutom långa dagar! Så man åker tidigt och kommer hem sent! Ja men det är såna smällar man får ta när man pendlar!
Nej nu ska jag skriva på mitt pm och sedan försöka dra sig till sängen!
Pusshej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar