Summa sidvisningar

18 oktober 2009

Ja i fredags så blev jag bjuden till Jenny som går i min studiegrupp. Så det blev den första ensamma bilresa själv redan i fredags! När jag kom dit så satte vi oss och pluggade inför tentan vi har i morrn måndag! Ja och det känns väl lite sisådär! jag brukar oftast komma ihåg mer än vad jag tror själv! Där snackar vi bra självförtroende! Ja och efter det så gjorde vi ordning tacos!Ja det kan man inte tröttna på och det åt vi samtidigt som vi kollade på idol! Ja och massa prat om det mesta och skolan! Ja efter jag varit där och tänkte åka några varv på stan och fick med mig Ulliz! Sedan så bar det hemåt! Ja det är ju en aning läskigt att köra i mörker men det gick fint fint!


ja igår lördag så kommer jag verkligen inte på vad jag gjorde under dagen! Jag är senil verkligen förutom att jag plugga för det glömmer man inte bort! För senare så drovg jag,Linda och Emma till statt, för Robin Bengtsson skulle uppträda och ja men jag tycker han riktigt bra!
Ja men vad kan man egentligen förvänta sig av vårat Statt!? Ja du inte mycket för där har hela Karlskogas 18-åringar hittat dit och ja skriker mer än sjunger på dansgolvet! Ja jisses och jag har då ingen minne att jag var så som 18-åring! Som nu är hela 5 år sedan och jisses vad gammal man känner sig om man tänker så! Ja jag fattar inte vad jag gör på Statt egentligen!? Ja inget jag rekommenderar där de flesta är klädda likadant och är rent dryga om man inte råkar har mer de kläder som är inne! Så om man ska gå ut i Karlskoga gå till Wickan där det är mer blandning på folk och åldrar! Dessutom är det mycket mysigare där! Tryck på bilden för att höra en låt med Robin!


Idag söndag blev det plugg och en sväng till Karlstad där vi var på Ikea! Direkt efter man kom hem så blir det plugga det sista inför morgondagens tenta! Så lyckat till mig själv!


Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar