Summa sidvisningar

11 oktober 2009

Ladies weekend

Ja först vill jag tacka för att jag fick följa med på Ladies night i fredags! Det var riktigt kul! Andreas johnson är ju bara för fin och en av de låtar han sjunger är en låt jag inte tycker om! Ja om inte Sarah låten! Tackar för den:P Men det var riktigt kul så nu måste man gå på fler ladies night!
Ja så det blev att man först vara i skolan 8.30-10.30 och sedan med bussen hem för sedan gå till körskolan för att plugga teori! Satt där i någon timme för sedan hemåtoch käka och göra sig ordning och tog sedan bussen in till Örebro där jag mötte Emelie! Vad kul att man fått träffa henne så pass många gånger som man gjort! Saknat verkligen när hon bodde här i Karlskoga. För vi har så roligt tillsammans! Men TACK igen!


Ja lördag så var jag kluven till vad jag skulle göra antigen så skulle jag få sova knappt och följa med till Tibro då vi skulle ställa ut Lilltussen som jag kallar Siri som hon egentligen heter! :D

Ja jag valde det andra valet och tog sovmorgon och jag säger bara det var skönt! har ingen aning om när jag gick upp! :P Ja sedan körde jag lite för vi skulle ändå tanka så jag passa på att köra lite och jag säger bara, det kommer bli en hel del åkande sen =P Kan jag lova! Ja men det gick bra för henne iallafall men hon är fortfarande lite klen men hon fick sig en lite rosett! Ja och sedan hoppas jag faktiskt att hon börja löpa snart igen så vi kan para henne såvi kan få små söta kattungar =D
Ja sedan var tanken att jag bara skulle vara hemma men jag följde med Linda till Bengan där han hade fest! Ja men tänkte att man kunde ju kolla läget iallafall och vi blev kvar där en stund! Ja sedan tog Jag och Linda en promenad mot stan och sedan hamna vi på Donkan förstår inte varför =P haha! Ja men där träffa jag på Fredda som är min tremänning!

Ja sedan blev klockan 12 och vi kände bägge två att det var allt skönt att få åka hem så hon ringde efter sin snälla bror somkunde skjutsa hem mig också! Tack så mycket!


Ja så idag söndag såblev det en sväng till Vingåker där vi var till var till outlet som du heter på engelska fast vi bor i Sverige! Ja men det är väl dumt om det ska stå på svenska låter väl så tråkigt! Ja och där var det en hel del folk men inte så konstigt en söndagdå det inte finns nåt att göra!


Ja just ja igår så var det någon som hade skickat ett mail till mig på Facebook och ville ha min msn men jag hade ingen aning om vem det var! så jag fråga det och fick ett svar som gjorde mig nyfiken för det var något som sa mig att det var en vis person! Ja tänkte visst varför inte! Och det var den personen som jag trodde det var! haha blev en aning paff men det var lite kul också att han tog upp kontakten!

Ja men på tal om facebook, så tycker jag det är en riktigt bra sajt för det är så mycket lättare att hitta folk som annars kan vara rätt svårt för där kan man ju till och med söka efter folk på deras mail om det är så att det är just den mailen de har registrerat sig med! Det är en riktigt bra grej!

Ja sedan så kan jag avsluta med en låttips http://www.youtube.com/watch?v=GcNiKCmWdYE

Ja och nu sitter man här och ja man kanske skulle ta och dra sig till sängen! För det är skola i morrn och det är en lång dag dessutom!

Så ni får la sussa och drömma så sött!

Pusshej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar