Summa sidvisningar

21 oktober 2009

Ursäkta mig!

Att man varit så dåligt på att blogga men nu är det långa dagar i skolan och man ska göra ett PM om mångfald och sedan ha seminarie på det innan vi sedan går ut på våran första VFU och det känns riktigt kul att så pass tidigt ha praktiskt också!

Ja men i måndags så hade vi en deltentamen i kursen och ja men det kändes rätt okej måste jag säga! Men det dryga var att vi börja med den nya delkursen på en gång ja eller vi hade "rast" på 4 timmar så jag,Sara och Jenny drog till stan och käkade lunch tillsammans och det var riktigt trevligt! Ja men jag har riktigt roligt tillsammans med de två och jag ska försöka få bilderna på de någon gång! Bara jag kommer ihåg kameran!

igår tisdag så hade vi en lååån dag men väldigt intressant och lärorikdag! Då vi hade en föreläsning om HBT som jag inte hade en enda om vad det var! Ja men vad kul att kunna känna att man får lära sig något och inte känna sig helt blåst av att man inte fattar =P
Ja sedan idag så hadevi diskussion i studie gruppen för att komma på vad man ska skriva i sitt PM! Ja sedan hade vi samhällskunskap och det var en kort dag så det var skönt! Men sen i morrn så har vi lång dag igen då vi går 8.30-17! Får se hur det går för sedan på fredag har vi kort dag!

Men nu e det dags för sängen! Natti natti!

pusshej!

Att du tog kontakten med mig men det känns som en liten spänning med det hela också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar