Summa sidvisningar

13 oktober 2009

I morrn är det en dag som jag hoppas på

kommer gå bra! först så är det Pappas födelsedag! Då han fyller 52 och sedan så ska jag skriva upp IGEN! Usch men nu fan ska jag klara av det! Jag har pluggat annorlunda och lärt mig ett system!!

Låt tipset är idag Michel Jackson för han var en otroligt artist! tryck på bilden så får du höra en annan version på Sexyback med Justin Timberlake!





Ja sedan får man ju absolut inte glömma att påpeka att det är snart Stockholmsresa också =D

Då jag ska gå på gå P!NK´s konsert med Malin och Lena! Ja vad sjutton man tyckte när jag fick konsert biljetten i födelsepresent så var det långt dit men nu är det mindre en än månad dit! Längtar verkligen! Så här får ni lyssna till hennes låt Soberom ni trycker på bilden!


TACK så himla mycket för den! Kommer bli den 3:e konsert med henne! Just love her!
Nej nu blir det sängen för hela slanten!
Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar